Talijanski proizvođač superautomobila upravo je otkrio svoj novi znak za 2024. godinu, koji će se nalaziti na svakom novom Lamborghiniju – bilo da je riječ o cestovnom ili trkaćem automobilu.

Promjena logotipa može zvučati vrlo jednostavno, ali isto tako može biti puna opasnosti – posebno ako je taj logotip onaj legendarnog automobilskog brenda poput Lamborghinija.

Razlozi iza novog dizajna

Lamborghinijeva objava kojom su nam predstavili svoj novi logotip došla je putem društvenih mreža, u kojoj su ujedno i obrazložili ideju novog dizajnerskog pravca. U objavi stoji: “redizajn je usmjeren na prilagodbu vizualnog izraza brenda s “hrabrim”, “neočekivanim” i “autentičnim” vrijednostima naše misije “Vozimo ljude dalje od granica”.” Tvrtka je također rekla da novi znak označava “novu fazu u pozicioniranju tvrtke”.

Usporedba starog i novog logotipa
Usporedba starog i novog logotipa

Isto, ali drugačije

Što se tiče samog dizajna novog znaka, na njemu se ističe širi natpis “Lamborghini” duž vrha zajedno s mnogo jednostavnijom iteracijom bika u sredini sa suptilnijom upotrebom tradicionalno korištene zlatne boje. Posljednji put kada je Lamborghini promijenio svoj logotip bio je 1998. godine kad ga je kupila Volkswagen grupa. Ono što je ostalo centralno u znaku od 1963. godine je bik u sredini štita. Očekujemo da će prvi Lamborghini koji će nositi novi znak biti nadolazeći plug-in hibridni Urus, koji se očekuje kasnije ove godine, a zatim slijedi nasljednik superautomobila Huracan, piše Autonet.