Sedam nevjerojatnih promjena koje će vašem tijelu donijeti svakodnevni izdržaj

0

Plank ili izdržaj je popularna vježba koja vam neće oduzeti puno vremena, a možete je svakodnevno raditi kod kuće. Takozvano “plankanje” je dobro za učvršćivanje cijelog tijela, piše lifehack.org.

Evo što se još mijenja u tijelu ako plank postane dio vaše dnevne rutine:

1. Trbušni mišići

Plank je idealna vježba za trbušne mišiće. Ako svaki dan radite izdržaj, povećat će vam se sposobnost podizanja većih težina.

2. Smanjuje se rizik ozljeda leđa

Izdržaj je vježba kojom gradite mišiće, a kralježnicu ne izlažete velikom pritisku. Redovito izvođenje ove vježbe svakako će smanjiti bol u leđima.

3. Osjećat ćete se energičnije

Plank je izvrsna vježba zbog koje ćete izgubiti više kalorija nego drugim vježbama, čak i ako ste neaktivni odnosno ako puno vremena provodite sjedeći za računalom. Ubrzat će vam se i metabolizam.

4. Bolje držanje

Redovitim izvođenjem ove vježbe poboljšat ćete držanje tijela.

5. Bolja ravnoteža

Jeste li ikad probali stajati na jednoj nozi i pali nakon nekoliko sekundi? Redovitim izdržajem osjetit ćete znatno poboljšanje ravnoteže.

6. Bolja fleksibilnost

Fleksibilnost je nešto što nastaje redovitim “plankanjem”. Ovaj oblik vježbanja utječe baš na sve grupe mišića, od ramena, lopatice do ključne kosti do onih u stopalima i prstima.

7. Jačaju se mentalne sposobnosti

Plank ima odličan učinak na živce što je izvrsno sredstvo za poboljšanje ukupnog raspoloženja, a i oslobađa stresa. Izdržaji imaju i pozitivan učinak kod liječenja simptoma anksioznosti i depresije.