Turistička zajednica HNŽ-a Hercegovinu reklamira fotografijom austrijskih vinograda

0
U vrijeme najtežeg pada turizma u Hercegovini, koji je zbog epidemioloških mjera i nemogućnosti dolaska stranih turista oslonjen samo na domaće goste, Turistička zajednica HNŽ-a je bilboard plakatima uz ceste i objavama na društvenim mrežama Hercegovinu reklamirala slikom austrijskih vinograda, pod sloganom “Doživi Hercegovinu”.

Ovaj potez mnogi su osudili i nazvali neodgovornim.

Direktor Turističke zajednice Hercegovačko-neretvanske županije Andrija Krešić za Klčix kaže kako se radi o greški koja se, kako priznaje nije smjela dogoditi, a posebno u vrijeme kad je turizam na koljenima i kad je potrebno promovirati domaće ljepote.

Priznaje da je on odobrio sliku austrijskog vinograda misleći kako se radi o nekom detalju iz Hercegovine i kako je smatrao da se radi o zaista lijepoj slici, ali nije znao da je to fotografija za koju je kako i sam kaže utvrđeno zaista sa stranice turističke zajednice iz Beča.

Oglas/fotografija Turističke zajednice HNŽ-a

Mi smo u cilju promidžbe naših destinacija iznajmili bilboarde, a pripremu je radila jedna agencija iz Međugorja, koja je to napravila. Nažalost, greška se dogodila od čovjeka od kojeg se ne bi trebala dogoditi, jer ima na tisuće slika vezanih za vinogradarstvo na našim prostorima, kaže Krešić.

Tvrdi da je, čim je ustanovljeno kako se radi o fotografiji austrijskih vinograda, a ne hercegovačkih, naložio uklanjanje bilboard plakata koji su postavljeni uz magistralne ceste po BiH, kao i s društvenih mreža, a poslovanje s agencijom s kojom niz godina surađuje kako kaže sad je dovedeno u pitanje.

Posebno mu teško pada kako kaže to što svaki dan putujući iz Neuma u Mostar prolazi kraj spornog bilboarda.

Fotografija Turističke zajednice Beča

Neki dan se pojavila ta informacija i utvrdili smo da je zaista fotografija s turističke zajednice Beča. S osobom koja je to radili obavili smo razgovor, i ne znamo što ćemo dalje. Pogotovo meni smeta, što je to agencija koja nam je radila promidžbeni materijal kad smo radili vinsku cestu i ima preko 5.000 fotografija, a stavila je tuđu, ne mogu to oprostiti nikako, kaže Krešić za Klix.

Na oglašavanje je po njegovim riječima Turistička zajednica s ciljem promocije turizma u Hercegovini za 2020. godine izdvojila 20.000 KM i ovakvu grešku nije mogla ni zamisliti.