Volkswagen predstavio Golf 8 u GTI, GTD i GTE izdanju

0

Volkswagen je noćas objavio prve slike i detalje paprenih verzija nove generacije Golfa 8. Riječ je o modelima GTI, GTD i GTE. Dakle, ponešto za svakoga.

Foto: VW

Krenimo od najvažnije stavke – motorizacije. GTI ispod poklopca skriva 2,0-litreni TSI motor snage 245 KS uz 370 Nm okretnog momenta. Dolazi u kombinaciji sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem ili opcijskim 7-stupanjskim DSG mjenjačem.

Foto: VW

Ljubitelji dizelaša mogu odabrati GTD sa 2,0-litrenim četverocilindrašem od 200 KS uz 400 Nm okretnog momenta koji dolazi isključivo sa 7-stupanjskim automatskim mjenjačem.

Foto: VW

Hibridni GTE ispod poklopca skriva dobro poznati hibridni sklop koji smo već vidjeli u drugim modelima VW grupe: riječ je o kombinaciji 1,4-litrenog TSI benzinca od 150 KS i elektro motora, a ukupna snaga iznosi 245 KS uz 400 Nm okretnog momenta. Samo na struju može voziti do 60 km, i to pri brzini do 130 km/h.

Foto: VW

Već samo jedan pogled na ove modele otkriva puno agresivniji dizajn i neke nove elemente. Svi modeli tako na prednjem dijelu iznad IQ Led svjetala imaju LED traku pored koje se nalazi lajsna u različitim bojama. Kod modela GTI je ona u crvenoj boji, kod GTD-a u srebrnoj, a kod GTE izvedbe u plavoj boji. Uz to, tu su i posebno zanimljivo dizajnirana svjetla za maglu integrirana u branik. Za sportski dojam brinu se novi aluminijski naplaci (17-inčni serijski, dok uz doplatu dolaze 18 i 19-inčni).

Na stražnjem dijelu kod GTI modela se nalaze dva nastavka ispušnog sustava kao i difuzor. Kod modela GTD tu je dvostruki nastavak s jedne strane, dok je hibridni GTE uskraćen za prave nastavke ispušnog sustava. Pogledajte veliku fotogaleriju modela:

Foto: VW

U Volkswagenu su doradili i ovjes, pa se tako nudi novi DCC adaptivni ovjes uz koji se podnica spušta za dodatnih 15 mm u odnosu na obični Golf. Vozači pritom biraju između tri različita načina vožnje: Comfort, Eco i Sport uz koje se dakle mijenjaju i postavke tvrdoće ovjesa.

Foto: VW

U unutrašnjosti dobro poznata priča iz obične verzije Golfa – ispred vozača nalazi se 10,25-inčni digitalni kokpit, dok središnjim dijelom dominira 10-inčni zaslon osjetljiv na dodir. Prekidača praktični uopće nema – mijenja ih na dodir osjetljiva površina ispod zaslona na kojoj se mijenjaju postavke klime, sjedala, glasnoće glazbenog sustava…

Novost kod ovih sportskih verzija sportska su sjedala kao i novi upravljač s crvenim (GTI), crnim (GTD), odnosno plavim (GTE) detaljima. Od tehnologija treba spomenuti sustav Car2X uz koji automobil „komunicira” s ostalim sudionicima u prometu i vozača upozorava na potencijalno opasne situacije, kao i Travel Assist sustav poluautonomne vožnje. Sve tri navedene paprene izvedbe Golfa 8 imat će premijeru za nekoliko dana na salonu automobila u Ženevi, a tada bi trebalo biti poznato više detalja oko datuma dolaska na tržište i cijena…